Tekst Nieuwsbrief 10 februari 2016

Beste vriend(in) van de Eemhaven.

Met deze nieuwsbrief brengen we jullie op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de bouwplannen voor blok 3, Eemplein. Op 3 februari heeft het college een Raadsinformatiebrief verstuurd. Klik hier -> Raadsinformatiebrief
Bij deze brief zitten diverse bijlagen met relevante informatie. Klik voor alle reacties op het ontwerp van DAC, waaronder die van de SVE -> Reacties

Op 16 februari wordt het ontwerp besproken in een Ronde op het gemeentehuis. Dit zal gebeuren in de raadszaal om 19.00 uur. Het SVE bestuur heeft de collegereactie in de Raadsinformatiebrief besproken en zal reageren in de lijn van onze begin januari ingezonden reactie. Klik hier voor onze eerdere reactie -> Reactie SVE .

Het College geeft groen licht voor het plan, de Raad is nu aan zet. Wij roepen u op om deze informatieavond te bezoeken en hopen u te treffen op dinsdag 16 februari 2016 – 19.00 uur – Gemeentehuis Amersfoort – Raadzaal 1.02 “De Ronde”.

Het bestuur van de SVE,
Ruud Luchtenveld;